Adres: Wesoła 5, 28-400 Pińczów
Kontakt: tel. (0-41) 3573451, fax. (0-41) 3576078
E-mail: dps.p@wp.pl, Strona www:
Numer ID: 473
Data publikacji: 2011-02-16 09:31:46
1. Zamawiający: Dom Pomocy Społecznej w Pińczowie ul. Wesoła 5 28-400 Pińczów
2. Tryb zamówienia: Postępowanie prowadzone będzie w trybie „przetargu nieograniczonego” /zgodnie z postanowieniami art. 39 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. Z 2010 Nr 113, poz. 759 tj)
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ: http://www.starostwopinczow.realnet.pl/przetargi.php
4. Przedmiot zamówienia: Dostawa produktów grupy CPV 15100000-9. Produkty zwierzęce, mięso i podroby mięsne dla Domu Pomocy Społecznej w Pińczowie.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6. Termin wykonania zamówienia: do 31 marca 2012 roku od dnia podpisania umowy.
7. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia ( wpis do właściwego rejestru),
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
9. Kryteria oceny: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny brutto co oznacza, że za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta w której zaproponowano najniższą, spośród złożonych ofert cenę brutto.
10. Miejsce składania ofert: Oferent winien złożyć ofertę w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Pińczowie ul Wesoła 5, 28-400 Pińczów.
Termin składania ofert upływa w dniu 7 marca 2011 roku o godz. 10.00.
11. Termin związania z ofertą - 30 dni od dnia otwarcia ofert.
12. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
13. Aukcja elektroniczna nie będzie wykorzystana
14. Wzór umowy stanowi integralną część SIWZ
15. Osoba do kontaktów:Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest Kierownik Stołówki Dorota Wołczyk numer telefonu 41 3573451; fax 413576078;
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 2430 |
Wprowadził do systemu: Krzysztof Wąsik, data: 2011-02-16 09:31:46 Opublikował: Krzysztof Wąsik, data publikacji: 2011-02-16 09:50:04 |
Powiat Pińczowski |