Koordynator ds. dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Starostwie Powiatowym w Pińczowie wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Koordynator ds. dostępności w Starostwie Powiatowym w Pińczowie
Anna Wleciał - pracownik Starostwa Powiatowego w Pińczowie
ul. Zacisze 5, 28-400 Pińczów
tel. /41/ 3576001
Wprowadził(a) do systemu: Dorota Frączek, data: 2020-09-30 07:57:48
Opublikował(a): Dorota Frączek, data publikacji: 2020-09-30 07:59:53
Ostatnia zmiana: Dorota Frączek, data: 2021-01-05 12:01:23
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony