Zamawiający:
Powiat Pińczowski
Adres:
ul. Zacisze 5
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 041-3576001, fax. 041-3576007
E-mail:starostwo@pinczow.pl
Strona www: www.pinczow.pl
Numer ID: 1009
Data publikacji:
2018-03-26 12:16:28
Przedmiot: Wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych.
Treść przetargu:
ZAPROSZENIE nr PiPR.IV.041.5.2016
do złożenia oferty na zamówienie o wartości poniżej 30 000 euro
Powiat Pińczowski - Starostwo Powiatowe w Pińczowie, ul. Zacisze 5 na podstawie art. 4 pkt8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych dla projektu „Podniesienie jakości i efektywności kształcenia w szkołach, w którym organem prowadzącym jest powiat pińczowski poprzez modernizację , doposażenie dydaktyczne, infrastrukturalne Liceum Ogólnokształcącego oraz Zespołu Szkół Zawodowych” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, działanie w ramach działania 7.4. -Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, oś priorytetowa 7 – Sprawne usługi publiczne, zgodnie z umową z dnia 28 lutego 2018 roku nr RPSW.07.04.00-26-0058/16.
Zamówienie prowadzonej jest zgodnie
z Zarządzeniem Starosty Pińczowskiego
nr 8.2014 z dnia 19 maja 2018 roku - §5
Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych obejmujących wykonanie:
Pakiet I
- tablica pamiątkowa – szt. 3,
- tabliczki małe foliowane –szt. 10,
- naklejki na sprzęt foliowane – szt. 50
Pakiet II
- ogłoszenia w prasie lokalnej (powiat pińczowski) - 2 szt. – na rozpoczęcie i zakończenie projektu
- ogłoszenia w prasie regionalnej (woj. świętokrzyskie) – 2 szt. – na rozpoczęcie i zakończenie projektu
Pakiet III
- zestaw: długopis z ołówkiem w etui –kpl. 660
- długopis ze wskaźnikiem w etui - szt. 115
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 1do niniejszego zaproszenia.
Termin wykonania zamówienia :
Pakiet I - do 30 kwietnia 2018 roku.
Pakiet II pkt 1 i 2 (ogłoszenia na rozpoczęcie projektu) – do 30 kwietnia 2018 roku
Pakiet II pkt 1 i 2 (ogłoszenia na zakończenie projektu) – do 30 wrzesień 2018 roku
Pakiet III – do 30 września 2018 roku
Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia
określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:
CPV- 79341000-6 –usługi reklamowe
Kryterium wyboru : cena -100%
Wymagania dla Wykonawców pakietu nr I i III:
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie powinni wykazać się doświadczeniem zawodowym i przedstawić dokumenty referencje/protokoły odbioru z ostatnich 3 lat potwierdzających terminowe wykonanie co najmniej 2-ch zamówień w zakresie:
- realizacji tablic pamiątkowych lub informacyjnych – pakiet I
- długopisów, ołówków z logo – pakiet III
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o treści stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
Miejsce i termin składania ofert :
Ofertę – wypełniony formularz, wraz dokumentami referencyjnymi - należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Pińczów, ul. Zacisze 5 – sekretariat, w terminie do dnia 6 kwietnia 2018 roku do godziny 12:00.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych obejmujących poszczególne pakiety, a w przypadku pakietu II również na poszczególne usługi (prasę lokalną i prasę regionalną).
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem :
1/„materiały promocyjne –oferta całościowa” – nie otwierać przed terminem otwarcia ofert,
2/„materiały promocyjne –oferta częściowa” – nie otwierać przed terminem otwarcia ofert,
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, podpisana przez osobę
upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań.
Oferta powinna zawierać: wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wykaz wykonanych usług (dla pakietu nr I i III), zaakceptowany wzór umowy.
Informacja o ogłoszeniu i wyborze
oferty:
Informacja o
ogłoszeniu i wyborze oferty zostanie przekazana
stronie internetowej w zakładce
„przetargi” w BIP
Wszelkie
zapytania prosimy kierować : Małgorzata Dymek – kierownik Wydziału Promocji i
Polityki Regionalnej, pod numer telefonu:
41-35-760-01,wew.-240
Załączone pliki:
zapytanie wraz z dokumentami
(zapytanie ofertowe dokumenty.doc - 346.112 KB) Data publikacji: 2018-03-26 12:20:14 Redaktor: Monika Strojna
Opublikował: Monika Strojna, data publikacji: 2018-03-26 12:20:52
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu