Zamawiający:
Powiat Pińczowski
Adres:
ul. Zacisze 5
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 041-3576001, fax. 041-3576007
E-mail:starostwo@pinczow.pl
Strona www: www.pinczow.pl
Numer ID: 1206
Data publikacji:
2020-11-27 12:06:23
Przedmiot: Powiat Pińczowski: Dostawa sprzętu ratującego życie i monitorującego funkcje życiowe oraz mebli do Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Treść przetargu:
Ogłoszenie
nr 616917-N-2020 z dnia 2020-11-27 r.
Powiat
Pińczowski: Dostawa sprzętu ratującego życie i
monitorującego funkcje życiowe oraz mebli do Zespół Opieki
Zdrowotnej w Pińczowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa
projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy
podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących
do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2
ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady
pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli
tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie
przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe
numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie
jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W
przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje
dodatkowe:
I.
1) NAZWA I ADRES: Powiat
Pińczowski, krajowy numer identyfikacyjny 29100943200000,
ul. ul. Zacisze 5 , 28-400 Pińczów,
woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 576 001,
e-mail dorota.fraczek@pinczow.net, faks 413 576 007.
Adres
strony internetowej (URL): http://starostwopinczow.topbip.pl/
Adres
profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można
uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików,
które nie są ogólnie dostępne
I.
2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim
zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z
zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony,
pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://starostwopinczow.realnet.pl/przetargi.php
Adres
strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
http://starostwopinczow.realnet.pl/przetargi.php
Dostęp
do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny
sposób:
Wymagane
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny
sposób:
Oferty należy składać w formie
pisemnej.
Adres:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie,
ul. Armii Krajowej 22, 28-400 Pińczów
Komunikacja
elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony,
pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa
sprzętu ratującego życie i monitorującego funkcje życiowe oraz
mebli do Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
Numer
referencyjny: PIPR.IV.041.6.2020
Przed
wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono
dialog techniczny
Nie
II.2)
Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3)
Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie
podzielone jest na części:
Tak
Oferty
lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać
w odniesieniu do:
wszystkich
części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części
lub grup części:
Maksymalna
liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4)
Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań ) a
w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania
na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1
Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy sprzętu ratującego
życie i monitorującego funkcji życiowych oraz mebli do Zespół
Opieki Zdrowotnej w Pińczowie. Przedmiot zamówienia został
podzielony na 2 zadania : Zadanie nr 1: Dostawa sprzętu ratującego
życie i monitorującego funkcje życiowe do Zespół Opieki
Zdrowotnej w Pińczowie 1) Respirator - 1 szt. 2) Pompa infuzyjna –
8 szt. 3) Aparat do znieczulenia ogólnego – 2 szt. 4)
Kardiomonitor – 4 szt. 5) Centrala pielęgniarska współpracująca
z kardiomonitorami – 1 szt. 6) Defibrylator - 1 szt. 7) Stolik
anestezjologiczny - 2 szt. 8) Stymulator nerwów obwodowych - 1 szt.
9) Videokolonoskop - 1 szt. 10) Stół operacyjny chirurgiczny - 1
szt. 11) Kardiomonitor – 1 szt. 12) Defibrylator - 1 szt. 13) Łóżko
bariatryczne - 1 szt. Zadanie nr 2: Dostawa mebli do Zespół Opieki
Zdrowotnej w Pińczowie: 1) Szafa dwudrzwiowa na leki – 2 szt. 2)
Szafy odzieżowe do szatni dla personelu – 60 szt. 3) Szafy na
dokumentację – 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
znajduje się : Dla Zadania nr 1 w Załączniku nr 1 a do SIWZ. Dla
Zadania nr 2 w Załączniku nr 1 b do SIWZ.
II.5)
Główny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe
kody CPV:
Kod CPV |
39100000-3 |
33192000-2 |
II.6)
Całkowita wartość zamówienia (jeżeli
zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość
bez VAT:
Waluta:
(w
przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów –
szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie
obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7)
Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy
Pzp: Nie
Określenie
przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w
art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8)
Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został
ustanowiony dynamiczny system
zakupów:
miesiącach: lub dniach: 14
lub
data
rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9)
Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie
warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych
wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie
zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
Informacje
dodatkowe
III.1.2)
Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie
warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych
wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie
zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
Informacje
dodatkowe
III.1.3)
Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie
warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych
wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie
zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ
Zamawiający wymaga od
wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o
kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych
osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2)
Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający
przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie
o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1)
W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2)
W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
OPIS
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony
IV.1.2)
Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja
na temat wadium
IV.1.3)
Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy
podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4)
Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza
się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje
dodatkowe:
IV.1.5.)
Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty
wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
udziału w postępowaniu
(przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba
wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria
selekcji wykonawców:
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa
ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie
liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna
liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje
dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego
systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której
będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego
systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się
złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje
się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8)
Aukcja elektroniczna
Przewidziane
jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem) Nie
Należy
podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy
wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje
się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy
podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie
aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji
elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w
toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich
wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji
wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów
aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia |
20,00 |
Termin realizacji zamówienia |
20,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3)
Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne
wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane
jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert
wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest
podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy
podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę
etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2)
Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis
potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania
tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla
wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli
zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram
postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu
ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na
temat etapów dialogu:
Informacje
dodatkowe:
IV.3.3)
Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy
opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji
na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia:
Informacje
dodatkowe:
IV.4)
Licytacja elektroniczna
Adres
strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia
licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne
dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne
warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania
dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje
dodatkowe:
IV.5)
ZMIANA UMOWY
Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy
wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia
zmian:
Zgodnie z zapisami określonymi w SIWZ
IV.6)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1)
Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki
służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2020-12-07,
godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze
względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub
języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3)
Termin związania ofertą: do: okres
w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert)
IV.6.4)
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5)
Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
z upoważnienia Zarządu Powiatu w Pińczowie
Dyrektor ZOZ w Pińczowie
Krzysztof Słonina
Załączone pliki:
Opublikował: Monika Strojna, data publikacji: 2020-11-27 12:09:37
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu