Adres: ul. armii krajowej 22, 28-400 pińczów
Kontakt: tel. 413573031, fax. 413572491
E-mail: zoz5@o2.pl, Strona www: szpitalpinczow.pl
Numer ID: 1135
Data publikacji: 2020-04-10 08:05:07
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
24 | |
Kryteria | Znaczenie |
cena brutto | 60,00 |
termin płatności | 40,00 |
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
W przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego w okresie obowiązywania
umowy, w szczególności zmiany stawek podatku VAT, od dnia obowiązywania
nowej stawki do cen netto objętych umową doliczany będzie podatek VAT
według zmienionej stawki.
2. W przypadku działania siły wyższej, za którą strony będą uważać nagłe
nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od stron, których żadna strona nie
mogła przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których
uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-20, godzina: 08:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały
być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
klauzula
informacyjna z art. 13 RODO stosowana przez zamawiającego w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
4. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki
Zdrowotnej w Pińczowie ul. Armii Krajowej 22, 28-400 Pińczów, tel.: 41
35 730 31;
a) inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w
Pińczowie jest Pani Dorota Frączek tel.: 41 35 730 31*;
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.
1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, do którego
stosuje się przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
ZOZ/ZP/1/04/2020, usługa wywozu odpadów komunalnych;
c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,
którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8
oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
d) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust.
1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
e) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach
ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych **;
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
h) nie przysługuje Pani/Panu:
VI. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych;
VII. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO;
VIII. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w
odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego
istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze
środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Dyrektor ZOZ w Pińczowie
Krzysztof Słonina
Załączone pliki |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 612 |
Wprowadził do systemu: Grzegorz Mitka, data: 2020-04-10 08:05:07 Opublikował: Grzegorz Mitka, data publikacji: 2020-04-10 08:14:09 |
Powiat Pińczowski |