Adres: ul. armii krajowej 22, 28-400 pińczów
Kontakt: tel. 413573031, fax. 413572491
E-mail: zoz5@o2.pl, Strona www: szpitalpinczow.pl
Przedmiot przetargu:
ZOZ/ZP/7/10/2021. Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego pieluchomajtek. Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie.
Numer ID: 1245, data publikacji przetargu: 2021-10-25 10:13:36
Wynik postepowania: Ogłoszenie o wyniku postępowania Dostawy Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego pieluchomajtek SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304289 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 22 1.5.2.) Miejscowość: Pińczów 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-400 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoz5@o2.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpinczow.pl 1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: www.szpitalpinczow.pl 1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej 1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego pieluchomajtek 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-618f443d-3569-11ec-a3fb-0a24f8cd532c 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295556/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02 09:50 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295556/01 z dnia 2021-12-02 2021-12-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00151184/01/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.2.4 Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego pieluchomajtek i rękawów do sterylizacji 2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak 2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243603/01 SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ 3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Numer referencyjny: ZOZ/ZP/7/10/2021 4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego pieluchomajtek w asortymencie i ilościach określonych w załączniku nr 4 do SWZ (formularz asortymentowocenowy). 4.5.3.) Główny kod CPV: 33772000-2 - Jednorazowe wyroby papierowe SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA 5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy SEKCJA VI OFERTY 6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1 6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0 6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0 6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0 6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0 6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0 6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0 Ogłoszenie nr 2021/BZP 00295556/01 z dnia 2021-12-02 2021-12-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy 6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294553,91 PLN 6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294553,91 PLN 6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294553,91 PLN 6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie 6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak 7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CitoNet - Kraków Sp. zo.o. Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A. 7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792108034 7.3.4) Miejscowość: Kraków 7.3.7.) Kraj: Polska 7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie SEKCJA VIII UMOWA 8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09 8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294553,91 PLN 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 573 |
Wprowadził do systemu: Grzegorz Mitka, data: 2021-10-25 10:13:36 Opublikował: Grzegorz Mitka, data publikacji: 2021-10-25 10:22:32 |
Powiat Pińczowski |