Data archiwizowania: 2022-11-25 10:49:34 |
---|
Władze |
Dyrektorem DPS od dnia 11.10.1993 r. jest mgr inż. Krzysztof Wąsik.
Dyrektor Domu jest odpowiedzialny za jego działalność, a w szczególności za prawidłową organizację pracy oraz należyte wypełnianie obowiązków statutowych. Dyrektor bezpośrednio kieruje polityką kadrową, zatrudniając, awansując, zaszeregowując personel Domu, posiada pełnomocnictwo do składania w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Pińczowie oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Domu. Dyrektor odpowiada również za należyte wykonanie zadań, które realizują poszczególne Działy DPS.
Główny księgowy od 01.04.2005 r. jest mgr Małgorzata Kubowicz Do obowiązków głównego księgowego należy: Prowadzenie rachunkowości Domu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, które polegają w szczególności na: zorganizowaniu sporządzania, przyjmowania, archiwowania i kontroli dokumentów, bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości, prowadzenie ksiąg inwentarzowych mienia Domu, nadzorowaniu całokształtu prac z zakresu rachunkowości, prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zakresu działania, Prowadzenie gospodarki finansowej Domu zgodnie z obowiązującymi zasadami. Analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu. Dokonywanie kontroli wewnętrznej. Kierowanie pracą podległych pracowników. Opracowywanie projektów i przepisów wewnętrznych. Prowadzenie spraw płacowych Domu. Należyte i terminowe wykonywanie zobowiązań Domu wobec ZUS i Urzędu Skarbowego. Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zobowiązań płacowych Domu wobec zatrudnionych pracowników. |
Powiat Pińczowski |