UCHWAŁA NR XXXV/188/2006
UCHWAŁA NR XXXV/188/2006
RADY POWIATU W PIŃCZOWIE
z dnia 22 czerwca 2006 roku
Nr 142 z 2001 r. poz.1592 z późn. zm.), art.238 ust.2 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (Dz. U. 249 poz. 2104 z późn. zm) oraz § 77 Statutu Powiatu Pińczowskiego – Rada Powiatu w Pińczowie uchwala co następuje:
§1
W Statucie Powiatu Pińczowskiego stanowiącym załącznik do uchwały Nr III/7/98 Rady Powiatu w Pińczowie z dnia 21 listopada 1998 roku zmienionym uchwałami Nr XVIII/83/2000 z dnia 21 listopada 2000 roku, Nr XXIV/117/2001 z dnia 28 sierpnia 2001 roku, Nr I/1/2002 z dnia 14 listopada 2002 roku i Nr VIII/39/2003 z dnia 28 sierpnia 2003 roku wprowadza się następujące zmiany:
1. W § 72 dodaje się ust. 2a w brzmieniu:
2a. Zarząd Powiatu zobowiązany jest do podawania do publicznej wiadomości informacji dotyczących:
1) do końca miesiąca następującego po zakończeniu kwartału – kwartalną informację o wykonaniu budżetu powiatu, w tym kwotę deficytu lub nadwyżki,
2) do 31 maja roku następnego – informację obejmującą:
a) wykonanie budżetu powiatu w poprzednim roku budżetowym, w tym kwotę deficytu lub nadwyżki,
b) kwotę zobowiązań wymagalnych,
c) kwoty dotacji otrzymywanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego oraz kwoty dotacji udzielonych innym jednostkom samorządu terytorialnego,
d) wykaz udzielonych poręczeń i gwarancji z wyszczególnieniem podmiotów, których dotyczą,
e) wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym udzielono ulg w zakresie podatków i opłat oraz w zakresie odroczeń i umorzeń lub rozłożenia spłaty na raty,
f) wykaz osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej.
2. Do § 72 ust.3 dodaje się następujące punkty:
pkt.5 – podaje się do publicznej wiadomości informacje dotyczące:
a) zakresu zadań lub usług wykonywanych lub świadczonych przez powiat oraz wysokość środków publicznych przekazywanych na ich realizację,
b) zasad i warunków świadczenia usług dla podmiotów uprawnionych,
c) zasad odpłatności za świadczone usługi.
pkt. 6 – zapewnienie radnym dostępu do:
a) dowodów księgowych i dokumentów inwentaryzacyjnych z zachowaniem przepisów o rachunkowości oraz ochronie danych osobowych,
b) informacji o wynikach kontroli finansowej będących w dyspozycji powiatu.
§2
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu.
§3
Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Świętokrzyskiego.
§4
Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia jej ogłoszenia.
Przewodniczący Rady Powiatu
mgr Zbigniew Kierkowski
Wprowadził(a) do systemu: Wioletta Usnarska, data: 2006-07-04 11:35:56
Opublikował(a): Wioletta Usnarska, data publikacji: 2006-07-04 11:36:37
Ostatnia zmiana: Wioletta Usnarska, data: 2006-07-04 11:36:37
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony