Wersja archiwalna z dnia 2022-11-25 10:49:34
|
Dyrektorem DPS od dnia 11.10.1993 r. jest mgr inż. Krzysztof Wąsik.
Dyrektor Domu jest odpowiedzialny za jego działalność, a w szczególności za prawidłową organizację pracy oraz należyte wypełnianie obowiązków statutowych. Dyrektor bezpośrednio kieruje polityką kadrową, zatrudniając, awansując, zaszeregowując personel Domu, posiada pełnomocnictwo do składania w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Pińczowie oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Domu.
Dyrektor odpowiada również za należyte wykonanie zadań, które realizują poszczególne Działy DPS.
Główny księgowy od 01.04.2005 r. jest mgr Małgorzata Kubowicz
Do obowiązków głównego księgowego należy:
Prowadzenie rachunkowości Domu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, które polegają w szczególności na:
zorganizowaniu sporządzania, przyjmowania, archiwowania i kontroli dokumentów,
bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości,
prowadzenie ksiąg inwentarzowych mienia Domu,
nadzorowaniu całokształtu prac z zakresu rachunkowości,
prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zakresu działania,
Prowadzenie gospodarki finansowej Domu zgodnie z obowiązującymi zasadami.
Analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu.
Dokonywanie kontroli wewnętrznej.
Kierowanie pracą podległych pracowników.
Opracowywanie projektów i przepisów wewnętrznych.
Prowadzenie spraw płacowych Domu.
Należyte i terminowe wykonywanie zobowiązań Domu wobec ZUS i Urzędu Skarbowego.
Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zobowiązań płacowych Domu wobec zatrudnionych pracowników.
|