Koordynator ds. dostępności
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art.59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1062) w Starostwie Powiatowym w Pińczowie wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt:
Koordynator ds. dostępności w Starostwie Powiatowym w Pińczowie
Anna Wleciał - pracownik Starostwa Powiatowego w Pińczowie
ul. Zacisze 5, 28-400 Pińczów
tel. /41/ 3576001
PRZEDSIĘWZIĘCIE GRANTOWE
Załączone pliki:
Wniosek o zapewnienie dostępności
(Wniosek_o_zapewnienie_dostepnosci.pdf - 407.455 KB) Data publikacji: 2021-02-11 20:27:42 Redaktor: Dorota Frączek
Wniosek o zapewnienie dostępności - formularz
(Wniosek_o_zapewnienie_dostepnosci_formularz.docx - 14.112 KB) Data publikacji: 2021-02-11 20:28:55 Redaktor: Dorota Frączek
Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w Starostwie Powiatowym w Pińczowie na lata 2020 - 2021
(Plan_dzialania_na_rzecz_poprawy_zapewnienia_dostepnosci_osobom_ze_szczegolnymi_potrzebami.pdf - 858.586 KB) Data publikacji: 2021-02-11 20:31:06 Redaktor: Dorota Frączek
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu-publicznego 2020
(Raport_o_stanie_zapewnienia_dostepnosci_podmiotu-publicznego_2020.pdf - 1640.42 KB) Data publikacji: 2021-02-25 19:56:22 Redaktor: Dorota Frączek
Wprowadził(a) do systemu: Dorota Frączek, data: 2020-09-30 07:57:48
Opublikował(a): Dorota Frączek, data publikacji: 2020-09-30 07:59:53
Ostatnia zmiana: Dorota Frączek, data: 2023-04-18 21:13:21
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony