Wersja do druku

Opublikowano: 2019-04-05 15:09:40

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Przedmiot przetargu:
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na terenie powiatu pińczowskiego zgodnie RozporządzeniemMinistra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dn. 29.3.2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków

Wynik postepowania:

Pińczów, dnia 05.04.2019 r.

 wg rozdzielnika

 

INFORMACJA  O  WYKLUCZENIU WYKONAWCY

ORAZ  UNIEWAŻNIENIU  POSTĘPOWANIA

   Powiat Pińczowski  z siedzibą  ul. Zacisze 5   28-400 Pińczów, zwany dalej Zamawiającym informuje, że w dniu 13.03.2019 r. o godz. 10:30 odbyło się otwarcie ofert postępowania o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn.Modernizacja ewidencji gruntów i budynków zgodnie Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego  i Budownictwa z dn. 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków.

 

Zamawiający odrzuca z postępowania oferty następujących Wykonawców:

 

Nr oferty

Firma (nazwa)

lub nazwisko oraz
adres wykonawcy

Powód odrzucenia

Zadanie 1 oraz zadanie 2

1

EXIGEO Dominik Nowak

Ul. Gallusa 12, 40-594 Katowice

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z art. 26 ust. 1 ustawy wezwał Wykonawcę do przedłożenia następujących dokumentów:

1)      dowodów potwierdzających, że usługi wskazane w pkt. IV lit. C pkt. 1b JEDZ wykonana została w sposób należyty,

2)      informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; pkt. 9.4.4 a) SIWZ,

3)      zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, zgodnie z opisanym warunkiem w pkt. 9.4.4 b) SIWZ,

4)      zaświadczenia Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, o którym mowa w pkt. 9.4.4 c) SIWZ,

5)      odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, o którym mowa w pkt. 9.4.4 d) SIWZ,

6)      oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej, o której mowa w pkt. 9.4.4 e) SIWZ,

7)      oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne, o którym mowa w pkt. 9.4.4 f) SIWZ,

8)      oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445), o którym mowa w pkt. 9.4.4 g) SIWZ,

Wykonawca w wyznaczonym terminie nie złożył wymaganych dokumentów.

W związku z powyższym Zamawiający wezwał Wykonawcę na podstawie art. 26 ust. 3 do uzupełnienia powyższych dokumentów.

Wykonawca w wyznaczonym terminie nie uzupełnił dokumentów.

W związku z powyższym Zamawiający wyklucza ofertę Wykonawcy z postępowania na podstawie  art. 24 ust. 1 pkt. 12 ustawy.

 

 

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 93 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, dlatego też stosownie do zapisów art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy postępowanie unieważniono.

 

 

Wyk w 5 egz.

1.      Wykonawcy egz. 1

2.      Egz. 2 strona internetowa

3.      Egz. 3 Tablica ogłoszeń

4.      Egz. 4 a/a




Powrót

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1484
Wprowadził do systemu: Monika Strojna, data: 2019-02-07 11:17:04
Opublikował: Monika Strojna, data publikacji: 2019-02-07 11:31:07
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu