Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Zakup i dostawy leków do apteki szpitalnej
Numer referencyjny: ZOZ/ZP/10/10/2022
II.1.2)Główny kod CPV33600000 Produkty farmaceutyczne
II.1.3)Rodzaj zamówieniaDostawy
II.1.4)Krótki opis:
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia,
jego opis i ilości określa Załącznik nr 2 do SWZ podzielony na pakiety
nr 1, 2, 3, 4.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartośćWartość bez VAT: 2 198 755.19 PLN
II.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000 Produkty farmaceutyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL Polska
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaCena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 449 968.12 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 12
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000 Produkty farmaceutyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL Polska
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaCena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 445 295.76 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000 Produkty farmaceutyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL Polska
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaCena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 252 332.00 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV33600000 Produkty farmaceutyczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL Polska
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaCena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartośćWartość bez VAT: 1 051 159.31 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w miesiącach: 24
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowaKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 5 do SWZ
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj proceduryProcedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 21/11/2022
Czas lokalny: 08:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOferta musi zachować ważność do: 18/02/2023
IV.2.7)Warunki otwarcia ofertData: 21/11/2022
Czas lokalny: 08:15
Miejsce:
Otwarcie ofert dokonane będzie za pośrednictwem miniportalu w ZOZ w Pińczowie ul. Armii Krajowej 22, pokój zamówień publicznych.
VI.4.3)Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania
informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 515 ust.
1 pkt 1) ustawy albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w
inny sposób. 1. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli
postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także
wobec postanowień specyfikacji warunków zamówienia, wnosi się w
terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji warunków zamówienia na
stronie internetowej. 2. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w
pkt XXIX.9 SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto
lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o
okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 3. Jeżeli
Zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o
wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w
terminie: a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. b) 6 miesięcy od dnia
zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym
Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.