Wersja do druku

Zamawiający:

Powiat Pińczowski

Adres:
ul. Zacisze 5
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 041-3576001, fax. 041-3576007
E-mail:starostwo@pinczow.pl
Strona www: www.pinczow.pl

Numer ID: 391

Data publikacji:
2010-05-28 13:47:43

Przedmiot: Wykonanie remontu zewnetrznej struktury budynku ZOL-u szpitala powiatowego w Pińczowie

Treść przetargu:

PiPR.IV.2228-8/1/5/2010

 

O G Ł O S Z E N I E

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

 

  1. ZAMAWIAJACY:         Powiat Pińczowski z siedzibą  ul. Zacisze 5  28-400 Pińczów

 

  1. TRYB ZAMÓWIENIA:  postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieorganiczonego  – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy (Dz.U.07.223.1655 z późniejszymi zmianami).
  2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie  dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.pinczow.pl (BIP), drogą elektroniczną e-mail: inwestycje@pinczow.pl lub w siedzibie Zamawiającego – pok. nr 7.

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest „wykonanie remontu struktury zewnętrznej budynku ZOL-u szpitala powiatowego w Pińczowie”

Nomenklatura wg Wspólnego  Słownika Zamówień            

CPV-45215140 -0 Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

 

Roboty objęte przedmiotem zamówienia opisane zostały w:

-        Dokumentacji zgłoszenia robót budowlanych.

-        specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót

-        przedmiarze robót pełniącym rolę pomo0cniczą dla celów sporządzenia oferty

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach 6-8 specyfikacji.

 

Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych.

 

  1. MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ:

Zamawiający nie przewiduje możliwości  złożenia oferty wariantowej.

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMOWIENIA:

Maksymalny termin wykonania do 30 września 2010 roku

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU:

Do udziału w postępowaniu  dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy:

1.      złożą ważną ofertę ze wszystkimi wymaganymi SIWZ załącznikami. Dopuszcza się możliwość wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia  z  zachowaniem wymogów wynikających z treści art.23 ustawy  Pzp.

2.      spełnią warunki wynikające art. 22 ust.1 ustawy Pzp, wykażą, brak podstaw do wykluczenia w trybie określonym w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp i wniosą wadium,

Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie dołączonych do oferty dokumentów na zasadzie: spełnia / nie spełnia. Oferty wykonawców nie spełniających wymagań będą odrzucone.

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy są zobowiązani dostarczyć oświadczenia i dokumenty określone w punkcie 6 SIWZ.

 

  1. WADIUM:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:             

Kryteriami wybory najkorzystniejszej oferty będą:

-          cena – 100%

      Wynik oceny stanowić będzie suma kryteriów dla poszczególnych ofert.

 

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

 

Oferty należy złożyć w siedzibie  Zamawiającego: 28-400 Pińczów,  ul. Zacisze 5 – sekretariat,

w terminie do  terminie do 14 czerwca 2010 roku – do godz. 1000.

 

  1. TERMIN ZWIAZANY Z OFERTĄ:

Wykonawca jest związany z ofertą 30 dni, licząc od dnia terminu składania ofert.

 

  1. ADRES STRONY INTERNETOWEJ , NA KTÓREJ BĘDZIE UDOSTĘPNIONA SIWZ

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniana zostanie na stronie www.pinczow.pl

 

  1. INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY RAMOWEJ

Nie dotyczy

 

  1. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ

Nie dotyczy

 

  1. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM  ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia  uzupełniającego w trybie art.67 ust.1 pkt6 i 7.

 


Załączone pliki:

SIWZ ZOL
(SIWZ ZOL.doc - 93.696 KB) Data publikacji: 2010-05-28 14:51:22 Redaktor: Monika Strojna
ZALACZNIK DO SIWZ NR 6 SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBOT
(specyfikacja technicznaZOL.doc - 2517.504 KB) Data publikacji: 2010-05-28 14:55:47 Redaktor: Monika Strojna
ZALACZNIK DO ST4 MAPA
(zalacznik do ST-4 sytuacja-mapa.pdf - 357.708 KB) Data publikacji: 2010-05-28 14:56:53 Redaktor: Monika Strojna
ZALACZNIK DO ST4 INWENTARYZACJA
(zalacznik do ST-4 rzut dachy inwentaryzacja.pdf - 144.631 KB) Data publikacji: 2010-05-28 14:57:22 Redaktor: Monika Strojna
ZALACZNIK DO ST4 PROJEKTOWANY
(zalaczmnikdo ST-4 rzut dachu projektowany.pdf - 318.211 KB) Data publikacji: 2010-05-28 14:57:51 Redaktor: Monika Strojna
ZALACZNIK NR 7 DO SIWZ PRZEDMIAR ROBOT
(przedmiar robot ZOL.pdf - 55.715 KB) Data publikacji: 2010-05-28 14:58:25 Redaktor: Monika Strojna
ZALACZNIK NR 8 DO SIWZ OKRESLENIE PLACU BUDOWY
(okreslenie placu budowy ZOL.pdf - 186.67 KB) Data publikacji: 2010-05-28 14:59:12 Redaktor: Monika Strojna
ZALACZNIKI NR 1-5 DO SIWZ ZOL
(SIWZ ZOL -zalaczniki.doc - 114.688 KB) Data publikacji: 2010-05-28 15:02:16 Redaktor: Monika Strojna
MODYFIKACJA SIWZ ZOL
(modyfikacja SIWZ.pdf - 148.992 KB) Data publikacji: 2010-06-07 11:17:54 Redaktor: Monika Strojna
ZALACZNIK DO MODYFIKACJI SIWZ ZOL
(zalacznik do modyfikacji SIWZ.pdf - 1019.128 KB) Data publikacji: 2010-06-07 11:18:51 Redaktor: Monika Strojna
MODYFIKACJA 2 SIWZ
(modyfikacja 2 SIWZ.pdf - 146.751 KB) Data publikacji: 2010-06-11 09:39:38 Redaktor: Monika Strojna
ODPOWIEDZI NA PYTANIA 1 - ZOL
(odpowiedZ 1 ZOL.pdf - 155.88 KB) Data publikacji: 2010-06-11 09:40:52 Redaktor: Monika Strojna
Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 4228
Wprowadził do systemu: Monika Strojna, data: 2010-05-28 13:47:43
Opublikował: Monika Strojna, data publikacji: 2010-05-28 13:48:14
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu