Wersja archiwalna z dnia 2005-09-04 12:11:25
|
Dyrektorem DPS od dnia 11.10.1993 r. jest Krzysztof Wąsik.
Dyrektor Domu jest odpowiedzialny za jego działalność, a w szczególności za prawidłową organizację pracy oraz należyte wypełnianie obowiązków statutowych. Dyrektor bezpośrednio kieruje polityką kadrową, zatrudniając, awansując, zaszeregowując personel Domu, posiada pełnomocnictwo do składania w imieniu Domu Pomocy Społecznej w Pińczowie oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Domu.
Dyrektor odpowiada również za należyte wykonanie zadań, które realizują poszczególne Działy DPS.
Z-cą Dyrektora Domu od 01.12.2000 r. jest Andrzej Piekoszewski
Zastępca dyrektora sprawuje zastępstwo na podstawie udzielonych przez dyrektora pełnomocnictw.
Realizuje następujące zadania:
realizacja inwestycji i remontów w oparciu o ustawę o zamówieniach publicznych,
bieżąca konserwacja i eksploatacja urządzeń,
czuwanie na prawidłowym funkcjonowaniem obiektu, sprawnym działaniem instalacji co, cw, wodnokanalizacyjnej i innych urządzeń będących w użytkowaniu Domu,
prowadzenie spraw dotyczących wyposażenia w sprzęt ppoż.,
realizacja wniosków i zaleceń dotyczących bhp i ppoż. oraz współpraca z odpowiednimi instytucjami,
zabezpieczenie właściwego transportu i zaopatrzenie Domu, prowadzenie całości spraw z tym związanych,
współpraca z pozostałymi działami w zakresie realizacji zadań.
Głównym księgowym od 11.10.1993 r. jest Barbara Świetlicka-Karton.
Do obowiązków głównego księgowego należy:
Prowadzenie rachunkowości Domu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami, które polegają w szczególności na:
zorganizowaniu sporządzania, przyjmowania, archiwowania i kontroli dokumentów,
bieżącym i prawidłowym prowadzeniu księgowości,
prowadzenie ksiąg inwentarzowych mienia Domu,
nadzorowaniu całokształtu prac z zakresu rachunkowości,
prowadzenie sprawozdawczości dotyczącej zakresu działania,
Prowadzenie gospodarki finansowej Domu zgodnie z obowiązującymi zasadami.
Analiza wykorzystania środków przydzielonych z budżetu.
Dokonywanie kontroli wewnętrznej.
Kierowanie pracą podległych pracowników.
Opracowywanie projektów i przepisów wewnętrznych.
Prowadzenie spraw płacowych Domu.
Należyte i terminowe wykonywanie zobowiązań Domu wobec ZUS i Urzędu Skarbowego.
Nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem zobowiązań płacowych Domu wobec zatrudnionych pracowników.
|