Wersja archiwalna z dnia 2021-01-11 07:24:58
|
zespół opieki zdrowotnej w pińczowie | |
Adres: ul. armii krajowej 22 28-400 pińczów |
Kontakt: tel. 413573031, fax. 413572491 E-mail:zoz5@o2.pl Strona www: szpitalpinczow.pl |
Numer ID: 1179 |
Data publikacji: |
Przedmiot: ZOZ/ZP/7/10/2020. Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie. Ogłoszenie o zamówieniu na dostawę i wdrożenie infrastruktury serwerowej i sieciowej oraz oprogramowania dla Szpitalnego Systemu Informatycznego (SSI) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie. |
Treść przetargu: Polska-Pińczów: Serwery 2020/S 203-492961 Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa i adresy Oficjalna nazwa: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 22 Miejscowość: Pińczów Kod NUTS: PL POLSKA Kod pocztowy: 28-400 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Grzegorz Mitka E-mail: zoz5@o2.pl Tel.: +48 413573039 Faks: +48 413572491 Adresy internetowe: Główny adres: www.szpitalpinczow.pl I.3)Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.szpitalpinczow.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej Inny rodzaj: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej I.5)Główny przedmiot działalności Zdrowie Sekcja II: Przedmiot II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa:
Dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej i sieciowej oraz oprogramowania dla szpitalnego systemu informatycznego (SSI) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie Numer referencyjny: ZOZ/ZP/7/10/2020 II.1.2)Główny kod CPV 48820000 Serwery II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej i sieciowej oraz oprogramowania dla szpitalnego systemu informatycznego (SSI) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie. 2. Zamówienie realizowane będzie w dwóch częściach. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 2 II.2)Opis II.2.1)Nazwa:
Cześć 1 – dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej i oprogramowania SSI Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 48820000 Serwery II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL POLSKA Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie, 28-400 Pińczów, ul. Armii Krajowej 22. II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej i sieciowej oraz oprogramowania dla szpitalnego systemu informatycznego (SSI) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie. Cześć 1 – dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej i oprogramowania SSI. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 180 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu:
Zamówienie udzielane jest w ramach projektu partnerskiego pod nazwą „Informatyzacja placówek medycznych województwa świętokrzyskiego” (nazwa skrócona „InPlaMed WŚ”) realizowanego z Regionalnego programu operacyjnego województwa świętokrzyskiego na lata 2014–2020. II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa:
Część 2 – modernizacja sieci LAN w zakresie dostawy i wdrożenia infrastruktury sieciowej Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 32424000 Infrastruktura sieciowa II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL POLSKA Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie, 28-400 Pińczów, ul. Armii Krajowej 22. II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej i sieciowej oraz oprogramowania dla szpitalnego systemu informatycznego (SSI) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie. Część 2 – modernizacja sieci LAN w zakresie dostawy i wdrożenia infrastruktury sieciowej. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu:
Zamówienie udzielane jest w ramach projektu partnerskiego pod nazwą „Informatyzacja placówek medycznych województwa świętokrzyskiego” (nazwa skrócona „InPlaMed WŚ”) realizowanego z Regionalnego programu operacyjnego województwa świętokrzyskiego na lata 2014–2020. II.2.14)Informacje dodatkowe Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki udziału III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:
Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie Jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, zwanego dalej „JEDZ” – wg wzoru określonego w dodatku nr 2 (xml) do SIWZ. III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia III.2)Warunki dotyczące zamówienia III.2.2)Warunki realizacji umowy:
1. Wzór umowy dla każdej z części zamówienia stanowi dodatek nr 4A i 4B do SIWZ. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w odpowiednich częściach na zawartych w niej warunkach. 2. Sposób rozliczeń, wysokość kar umownych, możliwości i warunki zmiany umowy zostały zawarte w ww. wzorze umowy. 3. Stosownie do treści art. 144 ust.1 ustawy Pzp, przewiduje się możliwości dokonywania zmian postanowień umowy, zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy. III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia Obowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia Sekcja IV: Procedura IV.1)Opis IV.1.1)Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2)Informacje administracyjne IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 30/11/2020 Czas lokalny: 08:00 IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.7)Warunki otwarcia ofert Data: 30/11/2020 Czas lokalny: 08:15 Miejsce:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie, ul. Armii Krajowej 22, 28-400 Pińczów, Sekcja organizacyjno-prawna. Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego. Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie VI.3)Informacje dodatkowe:
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w SIWZ. VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza, Urząd Zamówień Publicznych Miejscowość: Warszawa Państwo: Polska VI.4.3)Składanie odwołań VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia Środkami ochrony prawnej w niniejszym postępowaniu są odwołanie i skarga do sądu, przewidziane w dziale VI ustawy Pzp, które przysługują wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę organizacji uprawnionych do wnoszenia środków ochrony prawnej prowadzoną przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. 1) Odwołanie 1. Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy Pzp czynności zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której jest zobowiązany na podstawie ustawy Pzp. 2. W niniejszym postępowaniu, zgodnie z art. 180 ust. 2 ustawy, odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: a) określenia warunków udziału w postępowaniu; b) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; c) odrzucenia oferty odwołującego; d) opisu przedmiotu zamówienia; e) wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy Pzp, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby (Krajowej Izby Odwoławczej) w formie pisemnej w postaci papierowej lub w postaci elektronicznej, opatrzone odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 ustawy Pzp zdanie drugie, albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 6. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej. 7. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 8. Jeżeli zamawiający nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej, odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: a. 30 dni od dnia zamieszczenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, b. 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. 9. Odwołujący przesyła kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby... 1) Skarga 1. Na orzeczenie Izby stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu, którą wnosi się do sądu okręgowego właściwego dla siedziby zamawiającego. Skargę może wnieść również zamawiający. 2. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby w terminie 7 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego sądowi w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania. 3. W terminie 21 dni od dnia wydania orzeczenia skargę może wnieść także Prezes Urzędu Zamówień Publicznych. Prezes Urzędu może także przystąpić do o toczącego się postępowania. Do czynności podejmowanych przez Prezesa Urzędu stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. – Kodeks postępowania cywilnego o prokuratorze. Oficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza, Urząd Zamówień Publicznych
Dyrektor ZOZ w Pińczowie Krzysztof Słonina |
Załączone pliki |
Opublikował: Grzegorz Mitka, data publikacji: 2020-10-19 10:05:24
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |