Wersja archiwalna z dnia 2021-06-04 09:13:25
|
zespół opieki zdrowotnej w pińczowie | |
Adres: ul. armii krajowej 22 28-400 pińczów |
Kontakt: tel. 413573031, fax. 413572491 E-mail:zoz5@o2.pl Strona www: szpitalpinczow.pl |
Numer ID: 1231 | |
Data publikacji: | |
Przedmiot: ZOZ/ZO/3/06/2021.Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę monitora Ambu aView oraz dwudziestu endoskopów jednorazowych dla jednego pacjenta.Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie. | |
Treść przetargu: Nr sprawy: ZOZ/ZO/3/06/2021 Pińczów, dnia 01.06.2021 r. Zapytanie ofertowe
Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie, ul. Armii Krajowej 22, 28-400 Pińczów, NIP 662-15-18-570, REGON 000304289 zwraca się z uprzejmą prośbą o złożenie oferty cenowej na zakup i dostawę monitora Ambu aView oraz dwudziestu endoskopów jednorazowych dla jednego pacjenta o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł netto tj. kwoty od jakiej stosuje się Ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa monitora Ambu aView oraz dwudziestu endoskopów jednorazowych dla jednego pacjenta zgodnie z załącznikiem nr 2 (parametry techniczne) do zapytania ofertowego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Kod CPV 33168000-5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
2. Miejsce dostarczania zamówienia: Siedziba Zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy w Pińczowie, ul. Armii Krajowej 22. 3. Zaoferowana cena oferty musi uwzględniać wszystkie wyszczególnione powyżej warunki. Płatność za dostarczony sprzęt nastąpi w ciągu 30 dni od dnia wystawienia prawidłowej faktury przez Wykonawcę. 5. Oferta winna zawierać następujące dokumenty: 5.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]. 5.2.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (Załącznik nr 1). 5.3. Dokumenty lub oświadczenie potwierdzające, że oferowany sprzęt posiada dopuszczenie do używania w podmiotach leczniczych. 6. Oferta powinna być podpisana przez osoby umocowane do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy. Umocowanie do złożenia ofert winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono wprost z innych dokumentów załączonych do oferty. 7. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej i złożona w opieczętowanym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią przed upływem terminu jej otwarcia. 8. Oferta oraz wymagane załączniki winny być podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń, przy czym dokumenty stanowiące kopie winny zawierać adnotację „za zgodność z oryginałem”. 9. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca. 10. Cenę oferty należy określić w oparciu o parametry techniczne monitora Ambu aView oraz dwudziestu endoskopów jednorazowych dla jednego pacjenta znajdujące się w Załączniku Nr 2 do zapytania ofertowego. 11. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym transport całego asortymentu do siedziby Zamawiającego. 12. Ewentualne niedoszacowanie pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 13. Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena – 100 pkt.
14.
Najkorzystniejszą
ofertą
będzie
ta,
która
zdobędzie
największą
ilość
punktów.
Obliczenia
dokonywane
będą
do
dwóch
miejsc
po
przecinku. C=Cn/Co x 100
C
-
ilość
punktów
oferty
badanej
z kryterium ceny brutto 15. Oferty należy składać w sekretariacie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie, ul. Armii Krajowej 22, 28-400 Pińczów do dnia 09.06.2021 r., do godz. 08:00, w kopertach z dopiskiem - „Oferta na zakup i dostawę monitora Ambu aView oraz dwudziestu endoskopów jednorazowych dla jednego pacjenta". Decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu Zamawiającego. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.06.2021 r. o godzinie 08:15 w świetlicy Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie. 16. Zamawiający wybierze ofertę, która zdobędzie najwyższą liczbę punktów, (jeśli oferta z najniższą ceną nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia). Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie się uchylał od podpisania umowy w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego - Zamawiający wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następna według punktacji (jeśli cena oferty kolejnej nie będzie wyższa niż kwota, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia). W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o równych, a zarazem najniższych cenach Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej - do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik do niniejszego zapytania. 17. W przypadku przekroczenia przez ofertę najkorzystniejszą ceny szacunkowej ustalonej przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podwyższenia ceny szacowanej do ceny najkorzystniejszej oferty. 18. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami: Pan Tomasz Szarawara e-mail: zoz5@o2.pl, tel. 413573031 wew. 511, fax 413572491. 19. klauzula informacyjna z art. 13 RODO stosowana przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Pińczowie jest Pani Dorota Frączek tel.: 41 35 730 31*; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego i wartości szacunkowej, do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ZOZ/ZO/3/06/2021, zakup i dostawa monitora Ambu aView oraz dwudziestu endoskopów jednorazowych dla jednego pacjenta; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
nie przysługuje Pani/Panu:
______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. **
Wyjaśnienie:
skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Załączniki do zapytania ofertowego:
Dyrektor ZOZ w Pińczowie Krzysztof Słonina
|
Załączone pliki |
(zapyt ofertowe monitor i endoskopy.zip - 44.326 KB) | |
Data publikacji: 2021-06-01 09:04:07 Redaktor: Grzegorz Mitka |
Opublikował: Grzegorz Mitka, data publikacji: 2021-06-01 09:06:33
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |