Wersja do druku

Zamawiający:

ZSZP

Adres:


Kontakt:
tel. , fax.
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 402

Data publikacji:
2010-09-06 12:41:12

Przedmiot: DOSTAWA OPAŁU W SEZONIE GRZEWCZYM 2010/11 DO ZESPOŁU SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. S. STASZICA W PIŃCZOWIE

Treść przetargu:

 

DOSTAWA OPAŁU W SEZONIE GRZEWCZYM 2010/11 DO ZESPOŁU SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. S. STASZICA W PIŃCZOWIE

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych im. S.  Staszica w Pińczowie, ul. Spółdzielcza6, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie , Tel/faks 0413573000

 

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: oświata

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OPAŁU W SEZONIE GRZEWCZYM 2010/11 DO ZESPOŁU SZKÓŁ ZAWODOWYCH IM. S. STASZICA W PIŃCZOWIE

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę opału na sezon grzewczy 2010/11:   

     1)  węgiel orzech średni kl.I  o posiadanych parametrach opałowych

          minimum 29000 kJ/kg, zawartość popiołu do 7%, zawartość siarki do 0,6 %, wilgotność – do 10% – 125 ton,.

      2) miał węglowy o posiadanych parametrach opałowych

          minimum 23000 kJ/kg, zawartość popiołu do 15%, zawartość siarki do 0,6 %, wilgotność – do 15% – 125 ton,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

 

·       Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

·       Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

    Wspólny słownik zamówień  CPV 09111000-0 – węgiel i paliwa na bazie węgla.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Okres w miesiącach:5 m-cy.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

 

III.1) Wadium:

 

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia przez wykonawcę wadium.

 

III.2) Zaliczki:

 

·       Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3)Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania

         tych warunków:

            III.3.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli

                          przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

                        Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia  w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił.

III.3.2.Wiedza i doświadczenie

                        Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia  w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił.

            III.3.3.Potencja techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia  w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił.

            III.3.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia  w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił.

 

            III.3.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia  w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił.

 

III.4) Informacja o oświadczenia lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 ustawy.

 

III.4.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

 

·    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt2 ustawy

·       aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·    wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt.III.4.2.

       IV.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych

 

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

 

IV.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 

 

·    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

·    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

 

·    nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

Inne dokumenty:

1)    Dokumenty wymienione w punkcie 6 SIWZ

2)    Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku składania oferty wspólnej w oparciu o art.23 ustawy ( oferta wspólna)

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie


SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszpinczow.pl oraz www.pinczow.pl(BIP)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych im. S. Staszica , ul. Spółdzielcza 6, 28-400 Pińczów, pokój kierownika admin-gospod. szkoły,

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20 września 2010r. godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych im. S. Staszica, ul. Spółdzielcza6, 28-400 Pińczów, sekretariat szkoły.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączone pliki:

SIWZ
(SIWZ1.pdf - 263.507 KB) Data publikacji: 2010-09-06 12:48:02 Redaktor: Krzysztof Dusik
załacznik 1
(Zalacznik Nr 1 do SIWZ1.pdf - 406.889 KB) Data publikacji: 2010-09-06 13:17:07 Redaktor: Krzysztof Dusik
zalacznik 2
(Zalacznik Nr 2 do SIWZ1.pdf - 280.47 KB) Data publikacji: 2010-09-06 13:18:01 Redaktor: Krzysztof Dusik
zalacznik 3
(Zalacznik Nr 3 do SIWZ1.pdf - 211.141 KB) Data publikacji: 2010-09-06 13:18:40 Redaktor: Krzysztof Dusik
zalacznik 4
(Zalacznik Nr 4 do SIWZ1.pdf - 410.232 KB) Data publikacji: 2010-09-06 13:19:16 Redaktor: Krzysztof Dusik
Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2574
Wprowadził do systemu: Krzysztof Dusik, data: 2010-09-06 12:41:12
Opublikował: Krzysztof Dusik, data publikacji: 2010-09-06 12:48:58
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu