Wersja do druku

Zamawiający:

Powiat Pińczowski

Adres:
ul. Zacisze 5
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 041-3576001, fax. 041-3576007
E-mail:starostwo@pinczow.pl
Strona www: www.pinczow.pl

Numer ID: 393

Data publikacji:
2010-06-10 09:00:41

Przedmiot: „Dostawa sprzętu, urządzeń i wyposażenia medycznego dla szpitala powiatowego w Pińczowie”

Treść przetargu:

 

PiPR.IV.2228/7/2010

 

O G Ł O S Z E N I E

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

 

  1. ZAMAWIAJACY:         Powiat Pińczowski z siedzibą  ul. Zacisze 5  28-400 Pińczów

 

  1. TRYB ZAMÓWIENIA: Postępowanie prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego  – art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych -Dz.U.07.223.1655 z późniejszymi zmianami, o wartości zamówienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8.

 

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie  dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.pinczow.pl (BIP), drogą elektroniczną e-mail: inwestycje@pinczow.pl
    lub w siedzibie Zamawiającego – pok. nr 7.

 

  1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest  „dostawa sprzętu, urządzeń i wyposażenia medycznego dla szpitala powiatowego w Pińczowie”.

Przedmiot zamówienia obejmuje PAKIETY NR 1- 5, opisane szczegółowo w specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 6 i obejmujące :

§  PAKIET NR 1 – aparat USG

§  PAKIET NR 2 – zestaw do laparoskopii

§  PAKIET NR 3 –  sprzęt dla mechano- i fizykoterapii

§  PAKIET NR 4 –  1-sze wyposażenie oddziału ZOL-u

§  PAKIET NR 5 – urządzenia medyczne dla ZOL-u

 

Kody klasyfikacji wspólnego słownika zamówień (CPV)

33112200-0 aparat USG

33168000-5 przyrządy do endoskopii, endochirurgii

33150000-6 urządzenia do mechano-, elektro-, fizykoterapii

33192000-2 meble medyczne

33100000-1 urządzenia medyczne

Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych.

 

  1. MOŻLIWOŚĆ ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ:

Zamawiający nie przewiduje możliwości  złożenia oferty wariantowej.

 

  1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Maksymalny termin wykonania zamówienia dla :

§   PAKIETU NR 1 – 45 dni od podpisania umowy

§   PAKIETU NR 2 – 45 dni od podpisania umowy

§   PAKIETU NR 3 –  15 października 2010 roku

§   PAKIETU NR 4 –  15 października 2010 roku

§   PAKIETU NR 5 – 15 października 2010 roku

 

  1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU:

Do udziału w postępowaniu  dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy:

1. złożą ważną ofertę ze wszystkimi wymaganymi SIWZ załącznikami. Dopuszcza się
możliwość wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia  z  zachowaniem wymogów wynikających z treści art.23 ustawy Pzp.

2. spełnią warunki wynikające art. 22 ust.1 ustawy Pzp, wykażą, brak podstaw do wykluczenia w trybie określonym w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp,

Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie dołączonych do oferty dokumentów na zasadzie: spełnia / nie spełnia, na podstawie protokołu ZP-17 (Informacja
o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego).

 

  1. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy są zobowiązani dostarczyć oświadczenia i dokumenty określone w punkcie 6 SIWZ.

 

  1. WADIUM:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

  1. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE:         

Kryteriami wybory najkorzystniejszej oferty będą:                 cena – 100 %

 

  1. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:

 

Oferty należy złożyć w siedzibie  Zamawiającego: 28-400 Pińczów,  ul. Zacisze 5 – sekretariat,

w terminie do  terminie do 21 czerwca 2010 roku – do godz. 1000.

 

  1. TERMIN ZWIAZANY Z OFERTĄ:

Wykonawca jest związany z ofertą 30 dni, licząc od dnia terminu składania ofert.

 

  1. ADRES STRONY INTERNETOWEJ , NA KTÓREJ BĘDZIE UDOSTĘPNIONA SIWZ

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia udostępniana zostanie na stronie www.pinczow.pl

 

  1. INFORMACJA O ZAWARCIU UMOWY RAMOWEJ

Nie dotyczy

 

  1. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJ OFERTY Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONICZNEJ

Nie dotyczy

 

  1. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYM  ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia  uzupełniającego w trybie art.67 ust.1 pkt 6.

 

 

Opr. Monika Strojna


Załączone pliki:

SIWZ WYPOSAZENIE
(wyposazenie-SIWZ.doc - 101.888 KB) Data publikacji: 2010-06-10 09:03:40 Redaktor: Monika Strojna
zal 6 SIWZ WYPOSAZENIE - PAKIET1
(pakiet 1.doc - 69.632 KB) Data publikacji: 2010-06-10 09:07:21 Redaktor: Monika Strojna
zal 6 SIWZ WYPOSAZENIE - PAKIET2
(pakiet 2.doc - 78.336 KB) Data publikacji: 2010-06-10 09:07:51 Redaktor: Monika Strojna
zal 6 SIWZ WYPOSAZENIE - PAKIET3
(pakiet 3.doc - 109.568 KB) Data publikacji: 2010-06-10 09:08:20 Redaktor: Monika Strojna
zal 6 SIWZ WYPOSAZENIE - PAKIET4
(pakiet 4.doc - 116.736 KB) Data publikacji: 2010-06-10 09:08:46 Redaktor: Monika Strojna
zal 6 SIWZ WYPOSAZENIE - PAKIET5
(pakiet 5.doc - 99.84 KB) Data publikacji: 2010-06-10 09:09:12 Redaktor: Monika Strojna
ZALACZNIKI DO SIWZ WYPOSAZENIE
(wyposaZenie-zalaczniki SIWZ.doc - 111.616 KB) Data publikacji: 2010-06-11 10:16:51 Redaktor: Monika Strojna
zal 6 SIWZ WYPOSAZENIE - ZESTAWIENIE KART
(zawartosc pakietow.doc - 34.816 KB) Data publikacji: 2010-06-11 13:45:14 Redaktor: Monika Strojna
MODYFIKACJA NR 1 DO SIWZ WYPOSAZENIE
(modyfikacja 1 SIWZ WYPOSAZENIE.pdf - 152.091 KB) Data publikacji: 2010-06-16 15:27:23 Redaktor: Monika Strojna
odpowiedzi na pytania - zestaw 1 - do siwz wyposazenie
(odpowiedz 1 WYPOSAZENIE.pdf - 165.338 KB) Data publikacji: 2010-06-16 15:35:20 Redaktor: Monika Strojna
zalacznik do modyfikacji z dnia 16 czerwca 2010 roku
(ZALACZNIK DO MODYFIKACJI SIWZ WYPOSAZENIE.pdf - 67.539 KB) Data publikacji: 2010-06-17 07:42:07 Redaktor: Monika Strojna
odpowiedzi na pytania - zestaw 2 - do siwz wyposazenie
(odpowiedz 2 do siwz wyposazenie.pdf - 237.564 KB) Data publikacji: 2010-06-17 14:26:52 Redaktor: Monika Strojna
zalacznik do modyfikacji 2 z dnia 17 czerwca 2010 roku
(ZALACZNIK DO MODYFIKACJI 2 SIWZ.pdf - 73.875 KB) Data publikacji: 2010-06-17 14:32:34 Redaktor: Monika Strojna
MODYFIKACJA 2 SIWZ WYPOSAZENIE
(modyfikacja 2 SIWZ wyposazenie.pdf - 148.579 KB) Data publikacji: 2010-06-17 14:35:46 Redaktor: Monika Strojna
odpowiedzi na pytania - zestaw 3- do siwz wyposazenie
(odpowiedz 3 DO siwz WYPOSAZENIE.pdf - 150.033 KB) Data publikacji: 2010-06-18 10:05:14 Redaktor: Monika Strojna
Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2085
Wprowadził do systemu: Monika Strojna, data: 2010-06-10 09:00:41
Opublikował: Monika Strojna, data publikacji: 2010-06-10 09:00:59
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu